جاودانگی صدا و تصویر در باماگیفت

معرفی کیو ار

QR CODE یا همان بارکد QR ، نوعی بارکد دوبعدی است. که در ژاپن اختراع شده است. این بارکد توسط اسکنرهای مخصوص QR و تلفن های هوشمند قابلیت اسکن شدن داشته و کاربردهایی متعددی در دنیای تکنولوژی امروزی پیدا کرده است. روی همه محصولات که در باماگیفت عرضه می شوند، بارکد QR بصورت پیش فرض قرار دارد. ما هر بارکد QR را به ویدیو ، صدا و یا متنی که مشتریان عزیز برایمان می فرستند ارتباط می دهیم. به این ترتیب محصولات ساخته ما، به راحتی توسط گوشی های هوشمند اسکن شده و سپس ویدیو ، صدا و یا متن مربوط به آن که می تواند پیغام تولد،دعوت ، آهنگ و یا ترکیبی از اینها باشد پخش می شود.

ممکن است شما از ایده کیو ار  ویدیو ، صدا و یا متن خوشتان آماده باشد، اما تمایل داشته باشید که آن را روی سطوح و اجسام دیگری(نظیر هدایا ، هدایای تبلیغاتی ، جواهرات و ) به غیر ازمحصولات ما داشته باشید برای این کار کافیست کیو آر اختصاصی را به باماگیفت سفارش دهید . و به صورت آنی کیو آر خود را دریافت نموده و با الصاق به هر طریق (پرینت ، حک) بر روی هدایای خود به محض اسکن، ویدیو (کلیپ و یا تیزر ) ،صدا و یا متن خود را به آن ارتباط دهید . و با این روش هدیه خود را با یک ایده نو جذاب تر نمایید . بارکد های کیو آر روی سرور سایت ما میزبانی خواهد شد و تضمین میدهیم مادامی که در حال فعالیت هستیم بار کد شما بدون هیچ مشکلی کار خواهد کرد .

آشنایی با انواع کیو آر

عمومی  public    : 

مناسب برای کسانی که  مخاطب خاص ندارند و عموم مردم با اسکن    qr شما پیام تصویری و صوتی یا متنی شما را دریافت خواهند کرد (این qr  می تواند حتی ارجاعی باشد به آدرس سایت شما )

مناسب برای هدایای تبلیغاتی – کارت های دعوت همایشها و مراسم عروسی  – تیزر های تبلیغاتی محصولات شما  – تیزر های تبلیغاتی نمایندگان  و …

اختصاصی private  :

مناسب برای کسانی که قصد دارند فقط یک مخاطب خاص امکان دیدن پیام آنها را داشته باشد . (تنها شماره موبایل معرفی شده شما امکان بازدید پیامتان را خواهد داشت)

مناسب برای هدایای شخصی  (فقط کافیست qr  مورد نظر را بر روی هدیه خود با هر روشی (چاپ رنگی یا لیزری )چاپ  و الصاق نمایید .)